Fall/Winter 15.16 campaigns: Burberry Prorsum, Juicy Couture & Escada

Romee & Taylor for Juicy Couture 


Today we're talking about 3 brands that are a bit commercial, yet really big in 3 different countries:

Hoy vamos a hablar de 3 marcas que son algo más comerciales, pero muy famosas en 3 países diferentes:


Burberry Prorsum Fall/Winter 15.16: Amber Anderson, Clara Paget, Tom Odell, Harry Treadaway, Holliday Grainger, Florence Kosky, Jackson Hale, Ranald Macdonald, Oliver Burslem, Oscar Robertson, Ella Richards and Oscar Tuttiet by Mario Testino

Burberry is really big in the UK, of course. But, even though I loved last season's campaign, I'm not sure if I like this one.
I don't feel like the cast makes a difference, and I think of Etro when I look at the pictures. 
Not their best campaign, that's for sure.







Burberry es lo más en el Reino Unido, como era de esperar. Pero, pese a que me gustó la campaña de la temporada pasada, no estoy segura de que me guste esta.
No veo que el casting marque la diferencia, y siento que se parece demasiado a las campañas de Etro.
No es su mejor campaña. Está claro.



Juicy Couture Fall/Winter 15.16: Taylor Hill & Romee Strijd by Mert&Marcus

Juicy Couture is definetely more popular in North America than it is in the rest of the world. I think most europeans like myself look at this brand and say: tacky. I know I do.
Last season's ad with Edita was really nice, and this one is kind of average. But I have seen worse.
I love Romee, and the video is funny. But the pictures are nothing special, to be honest.





Juicy Couture es más popular en norte América de lo que es en el resto de mundo. Creo que la mayoría de europeos, entre los que me incluyo, piensan en esta marca y dicen: vulgar. Yo lo hago.
La campaña de la temporada pasada, con Edita, era bastante bonita. Y esta es normalilla. Las he visto peores.
Adoro a Romee, y el vídeo es gracioso. Pero la verdad es que las fotos no tienen nada de especial.




Escada Fall/Winter 15.16: Lily Donaldson by Michael Jackson

Escada is big in Germany, and I'm a big fan too.
Also, they usually use big models, like Lily, for their ads. It is kind of a boring campaign, but nice at the same time.








Escada es muy importante en Alemania. Y yo también soy fan.
Además, usan grandes modelos para sus campañas, como Lily. Es una campaña algo aburrida, pero bonita también.

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