New York Fashion Week Fall/Winter 17.18: Review #2

Second and final review for NYFW. It has been quite a good week, if I'm honest. I feel like I'm more into fashion than I was last season, and that makes me happy. I hope LFW doesn't kill my vibe ;) 

Shows that are worth a mention are ODLR and Proenza Schouler. De la Renta because they have new designers, who I think did a great job. This felt more like the classic ODLR than Copping's ODLR ever did.
And Proenza because this was their last show in NY. They're moving to Paris, which is always exciting. I adore this brand and if I could purchase all their clothes, I won't hesitate for a second. This collection was supposed to be all about NY, which is a concept that I fail to understand. But I know I liked it, so it's all good.
I also really enjoyed Narciso Rodriguez's show, as usual, and Ralph Lauren's. You can argue that Ralph does the same thing over and over again, but...it's SO pretty! How can I not like it?


Segunda y última reseña de la NYFW. Ha sido una semana bastante buena, la verdad. Me noto más metida en el mundo de la moda de lo que estaba la temporada pasada y eso me hace feliz. Espero que no me agüe la fiesta la LFW ;)

Dos desfiles que merece la pena mencionar son ODLR y Proenza Schouler. De la Renta porque tienen nuevos diseñadores y considero que lo han hecho muy bien. Esta colección tuvo mucho más en común con el clásico de la Renta que cualquiera de las que diseñó Copping.
Y Proenza porque este fue su último desfile en NY. Se mudan a París, lo cual siempre es emocionante. Adoro esta marca por completo y si pudiera comprar toda la ropa que hace, no lo dudaría un segundo. Esta colección se supone que va sobre NY, lo cual es un concepto que yo no termino de entender. Pero se que me gustó, así que todo bien. 
También me gustaron los desfiles de Narciso Rodríguez y Ralph Lauren. Podemos decir que Ralph siempre hace lo mismo, pero...es todo TAN bonito. ¿Cómo no me va a gustar?


  -Proenza Schouler:


  -Oscar de la Renta:


  -Carolina Herrera:



  -Ralph Lauren:



  -Public School:


  -Anna Sui:



  -Coach:


  -Delpozo:



  -Michael Kors:


Comentarios

Entradas populares de este blog

Blast from the past: Vogue USA December 1992, "Grunge & glory"

MET Gala 2018: Best dressed