FW 14.15 campaigns: Missoni & M Missoni

Missoni FW 14.15: Joan Smalls by Viviane Sassen


I enjoyed the collection because it had an urban vibe and the outfits seemed to be made for a laid-back kind of girl/woman. This campaign, however, shows something very different. And that's why I don't like it.
It looks like they tried way too hard, and it looks overdone.  Also, Joan isn't the right model for this brand. Her look is too serious.

















Me gustó la colección porque tenía un toque urbano y la ropa parecía estar hecha para una chica/mujer con un estilo más relajado. Sin embargo, la campaña muestra algo muy diferente. Y es por eso que no me gusta.
Me parece que lo han intentado demasiado, y se nota. Aparte, Joan no es la modelo indicada para esta marca. Su look es demasiado serio.




M Missoni FW 14.15: Katya "Kate" Grigorieva by Mel Bles



I usually like this campaigns better then the main line ones, and this one is no exception.
First of all, I love the model. Katya is one of my new favourites and I love to see her getting campaigns. This season, most new girls have struggled to book campaigns. Still, she managed to get two (Isabel Marant Étoile and M Missoni).

The reason why I like this ads better is because they're funnier, less serious. And that's what Missoni is about.
Katya looks great, and I love her smile.








Suelen gustarme más estas campañas que las de la línea principal, y no vamos a hacer una excepción esta vez.
Primero de todo, porque me encanta la modelo. Katya es una de mis nuevas favoritas y me encanta verla consiguiendo campañas. Esta temporada la mayoría de chicas nuevas han visto difícil lo de conseguir campañas. Aún así, ella ha conseguido dos (Isabel Marant Étoile y M Missoni).
La razón por la que me gustan estas campañas más es porque son más divertidas, menos serias. Y de eso va Missoni.
Katya sale monísima, y me encanta su sonrisa.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Blast from the past: Vogue USA December 1992, "Grunge & glory"

MET Gala 2018: Best dressed