Maartje Verhoef for Vogue Australia May '17


Never leave things for the last minute, NEVER. I did that on Monday. Well, my plan was to write Monday's post on Sunday, but then I got back home late and had some things to do and couldn't write. Also, during that Sunday evening I was informed that all my plans for Monday had changed, which meant I didn't have time to write this post in the morning. And then, by 9 pm I was so tired, I couldn't even think. Adulting is ridiculously boring.

But, here we are on Wednesday morning. 7.34 to be precise and I have already worked for a whole hour. Though I have an exciting lunch "date" with friends so...I guess it's worth it.

Anyway, the post. God, I love Maartje! And as I always say, she keeps improving as a model. However, I don't only like this ed because of her skills, I do mainly because of the style of editorial it is. I love this kind of minimal, casual looking styling. You only need a gorgeous and talented model like her to make it work.

Too bad we don't get Australian Vogue in London. Though, I saw a HB Australia the other day...c'mon Vogue, both come from the same place. Just send one to me ;)

"Independence day"
Ph: Ben Weller















Nunca dejéis las cosas para el último momento, NUNCA. Eso hice yo el lunes. Bueno, mi plan era escribir la entrada del lunes el domingo, pero luego volví a casa tarde y tuve que hacer cosas que me impidieron escribir. Además, durante esa tarde/noche de domingo me informaron de que mis planes del lunes se iban al garete, por lo que no pude escribir por la mañana. Y después, a las 9 de la noche ya no tenía ni fuerzas para pensar. Ser adulto es ridículamente aburrido.

Pero ya es miércoles por la mañana, las 7.34 para ser más concretos. Y ya llevo una hora trabajando. Supongo que merece la pena porque tengo una "cita" para comer con unas amigas a las que tengo ganas de ver.

Pero dejemos todo eso de lado y hablemos de esta entrada. ¡Dior mío, adoro a Maartje! Y ya lo he dicho más veces pero, no para de mejorar como modelo. Aunque la razón por la que me encanta este edito no tiene tanto que ver con sus cualidades como modelo, sino con el estilo de editorial que es. Me pierden estos editos minimalistas con un estilismo muy casual. Solo se necesita a una modelo guapa y con talento como ella para que funcione.

Es una pena que Vogue Australia no llegue a Londes. Aunque el otro día vi un HB Australia...venga Vogue, que ambas revistas vienen del mismo lado. Mandadme una ;)

Comentarios

Entradas populares de este blog

Blast from the past: Vogue USA December 1992, "Grunge & glory"

MET Gala 2018: Best dressed