FW 13.14 campaigns: Isabel Marant, Max Mara, Loewe & Blumarine
Isabel Marant: Daria Werbowy.
Same boring concept. Even Daria looks like she's having the worst time ever.
Mismo concepto aburrido. Incluso parece que Daria se lo este pasando fatal.
Max Mara: Ashleigh Good.
Same thing. Boring concept, boring model. These campaigns always look like they are a lookbook, where you can see the clothes, but there is nothing artistic about it.
Lo mismo. Concepto aburrido, y modelo aburrida. Estas campañas siempre siempre parecen un catálogo, donde puedes ver muy bien la ropa, pero para nada artístico.
Loewe: Penélope Cruz & Thomaz de Oliveira by Mert & Marcus.
I'm not Penélope's biggest fan and I don't like celebrities doing campaigns, but I have to admit Penélope usually performs well as a model. This may not be the best example, but it isn't awful either.
Also, I think she was pregnant when this was shot, which is a "problem" too. Because this is a fashion campaign, not an editorial for a magazine.
No soy la mayor fan de Penélope, ni me gusta ver a celebrities haciendo campañas, pero tengo que admitir que Penélope suele ser bastante buena como modelo. Este no debe ser el mejor ejemplo, pero tampoco es horrible.
Además, creo que estaba embarazada cuando esto fue fotografiado, lo cual también fue un "problema". Esto es una campaña de moda, no un editorial en una revista.
Blumarine: Candice Swanepoel by Camilla Akrans.
My problem with Blumarine campaigns is that they look like they don't know what they're doing.
Two seasons ago they use Cara, and they try to go for a "cooler" look. Last season they have Anna S. and they go for something soft and romantic. And now they use Candice to do her sexy poses.
The problem is that the concepts they use for their campaigns have nothing to do with the kind of clothes they sell.
Mi problema con Blumarine y sus campañas es que parece que no saben lo que están haciendo.
Hace dos temporadas usan a Cara e intentan hacer algo más "guay". La temporada pasada tienen a Anna S. y hacen algo suave y romántico. Ahora usan a Candice para que haga sus poses sexies.
El problema es que los conceptos que usan para sus campañas no tienen nada que ver con la clase de ropa que venden.
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