Roberto Cavalli "Paradiso": Edita Vilkeviciute by Mario Sorrenti

I've lost count of how many perfume contracts Edita has. I mean, I can totally see why she gets them, but it's crazy.

Take a look at some super famous supermodels, and you'll see they only have 2 or 3 perfume contracts. Edita has got over 10 since she started modelling. Chanel, Calvin Klein, Dior, Bulgari, Versace, Hermès, Viktor & Rolf,... most models dream of getting at least one, while Edita has tons of them.

Why? Well, she's absolutely gorgeous. Her beauty is both classic and edgy. She's also very versatile, and her work for Calvin Klein proves it. She can be a lady in one ad, and a super sexy woman in the next. People who doesn't know or care about fashion can look at her ads and say: stunning! I want to smell that perfume.

Now it was Roberto Cavalli who hired her. The Cavalli woman is sexy and strong, and those are qualities Edita has. The picture they use for the ad is great, and super eye catching because of the colours and the strength of Edita's pose.
It's sexy, but also classy. Great ad! I can't wait to try this perfume, but I'll have to wait a couple of months.




He perdido la cuenta de cuantos contratos de campañas de perfumes tiene Edita. Entiendo porque se los dan, pero es de locos.

Mirad a algunas supermodelos super famosas, y veréis que tienen 2 o 3. Edita ha conseguido más de 10 desde que empezó a modelar. Chanel, Calvin Klein, Dior, Bulgari, Versace, Hermès, Viktor & Rolf,... la mayoría de modelos sueñan con conseguir al menos uno de estos contratos, mientras Edita los consigue a pares.

¿Por qué? Bueno, es absolutamente preciosa. Su belleza es clásica pero también tiene un toque más moderno y diferente. Además, es muy versátil, como podemos ver en su trabajo para Calvin Klein. Puede ser una señora elegante en una campaña, y una mujer super sexy en la siguiente. La gente que no entiende o que pasa de la moda pueden mirar su anuncios y decir: ¡preciosa! Quiero oler ese perfume.

Es Roberto Cavalli quien ha decidido contratarla ahora. La mujer Cavalli es sexy y fuerte, y esas son cualidades que Edita tiene. La foto que han usado para la campaña es genial, y muy llamativa debido a sus colores y a la fuerza de la pose de Edita.
Es sexy, pero con clase. ¡Gran campaña! No puedo esperar para oler el perfume, aunque me toca esperar un par de meses.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Blast from the past: Vogue USA December 1992, "Grunge & glory"

Dewey's 24 Hour Readathon April 2018: Wrap up!