Fall/Winter 15.16 campaigns: Ralph Lauren & Tommy Hilfiger

I already talked about Burberry, Escada and Juicy Couture, which are 3 brands that are popular in 3 big countries. Today, I want to talk about two more commercial brands that are really big in the States. Actually, bigger than Juicy Couture.


Ya os hablé de Burberry, Escada y Juicy Couture. Estas son 3 marcas tremendamente populares en 3 gran países. Hoy os quiero hablar de otras dos marcas comerciales que son muy populares e importantes en los Estados Unidos. De hecho, son más grandes que Juicy Couture.



Ralph Lauren Fall/Winter 15.16: Sanne Vloet by Jimmy Nelson

Is Sanne the new Valentina? That's what people asked last season, and that's what we are all wondering again this season.
She has that classic beauty Mr Lauren loves so, why not replacing Valentina? This is one of those questions that only time will answer. 
Last season's ad was so incredibly beautiful. One of my faves.
This season's is slightly worse, but really nice as well.




¿Es Sanne la nueva Valentina? Eso es lo que la gente se preguntó la temporada pasada, y lo que se siguen preguntando esta temporada.
Tiene esa belleza clásica que el señor Lauren adora así que, ¿por qué no? Esta es una de esas dudas que solo el tiempo puede resolver.
La campaña de la temporada pasada fue preciosa. Una de mis favoritas.
Esta es algo peor, pero bonita también.



Tommy Hilfiger Fall/Winter 15.16: Behati Prinsloo, Julia Hafstrom, RJ King, Miles McMillan, Bruno Fabre, Nate Gill & Simon Nessman by Craig McDean

The Hilfigers are back! I'll miss them if they ever go away.
Behati is the star of the ad again, and I think she's great for that kind of role. I'm kind of sad because Anna Ewers isn't part of the cast, even though she opened and closed the show. However, I really like the cast, so I won't complain about it.

This "american football" theme means nothing to me, since that's one of the few sports I don't care about. But I do like the way it's been done. It's quite a happy campaign. The pictures are nice to look at, which is what matters for a commercial brand like Tommy Hilfiger.





¡Los Hilfigers han vuelto! Los echaré de menos si es que desaparecen algún día.
Behati es la estrella de la campaña otra vez, y creo que es perfecta para este tipo de trabajo. Me da pena que Anna Ewers no sea parte del casting, ya que abrió y cerró el desfile. Sin embargo, me parece que el casting es perfecto para la campaña, así que no me quejo.

La temática de "fútbol americano" no me puede ser más indiferente, ya que es uno de los pocos deportes que no me gustan. Pero me gusta como lo han hecho todo. Es una campaña alegre. Las fotos son bonitas y da gusto mirarlas, lo cual es básico para una marca comercial como Tommy Hilfiger.

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