Spring / Summer 2013 campaings: Mango, Max Mara & Michael Kors

Michael Kors S/S 2013:Karmen Pedaru & Simon Nessman by Mario Testino.


I love Karmen, and I think her print work is getting better, but this MK campaigns are hideous.
They need to get rid of Testino because every single campaign looks the same. It's not like the collections are stunning and he destroys that, but I don't know, he makes Karmen look that bad that I can't handle it.
I feel like MK's target is not interesed on fashion at all, but on wearing something from a designer so they can say "oh look! I'm wearing something from a designer". And maybe is because of that reason that he creates all the time this plastic/Hollywoodish atmosphere. But for the ones who really care about fashion, like me, his campaigns are a complete mess.
I'm just happy he likes Karmen because, considering his brand is getting more commercial every single day, I bet she's getting a lot of money for those campaigns, and I'm always glad when my favourite models get good deals like this one.






Adoro a Karmen, y creo que su trabajo fotográfico esta mejorando, pero esta campaña de MK es horrible.
Necesitan deshacerse de Testino porque cada campaña parece la misma. No es que las colleciones sean increíbles y el las destruya, pero no se, hace a Karmen parecer fea y eso no lo soporto.
Siento que el target de MK no está interesado en moda, sino en llevar algo de un diseñador para poder decir "oh mira! llevo algo de diseñador". Y quizá es por eso que crea esta atmósfera plasticosa y hollywoodiense. Pero para los que si nos interesamos en la moda, sus campañas nos parecen un horror.
Solo estoy feliz de que le guste Karmen, porque viendo que la marca se vuelve más comercial, me apuesto lo que sea a que ella se lleva un buen dinero de estas campañas, y siempre me alegra que mis modelos favoritas consigan buenos contratos.



Mango S/S 2013 : Miranda Kerr by Inez van Lamsweerde & Vinoodh Matadin.


I love Mango as a store. I love their clothes. But then, we have campaigns like this one.
They hire super good models for their catalog and I love that. I love going to the website to see new clothes and discovering that some of my favourite models are wearing them. It's silly, but it helps me liking them.
But then they do the main campaign, the one for the tv, the one for the non-fashion public...and we get Kate Moss, and now Miranda Kerr.
Why don't they give a campaign to Anna S. who is always doing work for the catalog? Well, because she's not married to an actor, and she's not a celebritie.
That's sad, but if someone can do that, I'd rather see how Mango does it, since is a commercial store, than watching Prada doing it.
The campaign itself is pretty bad. Miranda is not good at posing and you can see it here. She looks to artificial and, as every celebritie does, she tries to sell herself and not the clothes.






Me encanta Mango como tienda. Adoro su ropa. Pero luego tenemos campañas como esta.
Contratan grandes modelos para su catálogo y eso es algo que adoro. Me encanta ir a la web a ver la ropa nueva y ver que mis modelos favoritas son las que la llevan. Es estúpido, pero ayuda a que me guste.
Pero luego hacen la campaña principal, la que sale en la tele, la que va destinada al público no interesado en moda...y nos dan a Kate Moss y a Miranda Kerr.
¿Por qué no dan una campaña a Anna S. que está siempre haciendo trabajo para el catálogo? Bueno, porque no está casada con un actor, ni es una celebritie.
Es triste, pero prefiero que haga esto Mango, que es una tienda comercial, que no Prada.
La campaña en sí es mala. Miranda no sabe posar y aquí lo vemos. Se la ve muy artificial y, al igual que todas las celebrities, se vende a sí misma y no a la ropa.
 


MaxMara S/S 2013 : Kati Nescher by Mario Sorrenti.


Out of the three campaigns I'm talking about today, this is the best one, but still, not good enough.
It looks too much like a simple catalog. And, Kati is not the best model in the world and she always seem to have the same facial expression so, if the ad is boring, she makes it even more boring.













De las tres campañas sobre las que hablo hoy, esta es la mejor, pero aún así, no lo suficientemente buena.
Se parece demasiado a un simple catálogo. Y, Kati no es la mejor modelo del mundo y siempre parece tener la misma expresión facial así que, si la campaña ya era aburrida, ella la hace más aburrida aún.  

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