Zara Fall/Winter 17.18 campaign, by Steven Meisel


He's done it again. Meisel has transformed Zara into a luxury brand, just by shooting their campaign again.

This (Dior inspired) collection is gorgeous and I want every piece shown on the pictures, but it is Meisel's touch that make all the outfits look much more expensive. 
The cast and the photos are better than last season's, in my opinion. However, I think that Grace is a miscast. Even though I adore her, she looks very out of place in this ad. Her shots look like they belong to another campaign, and that's probably why she wasn't photographed with the rest of the models.

Vittoria is the absolute star of the campaign, followed by Faretta. But I actually only like Faretta in her pictures with Vittoria, so...
Their close-up that I've seen already on every Zara I've visited is everything.

After this I'll talk about another campaign that I like and then I'll do my two posts about the two queens of the season. You might see Faretta again ;)

Models: Vittoria Ceretti, Faretta, Grace Elizabeth, Lex Herl & Aira Ferreita by Steven Meisel
















Lo ha vuelto a hacer. Meisel ha transformado a Zara en una marca de lujo con el simple hecho de haber fotografiado su campaña otra vez.

Esta colección (inspirada en Dior) es preciosa y la quiero entera enterita, pero es gracias al toque de Meisel que la ropa parece más cara y lujosa de lo que es.
El cast y las fotos son mejores que las de la temporada pasada, en mi opinión al menos. Sin embargo, creo que Grace destaca para mal. Y yo la adoro, pero no me pega con el resto y sus fotos parecen pertenecer a otra campaña. Por eso no tiene fotos con el resto de modelos. 

Vittoria es la estrella absoluta, seguida de Faretta. Pero de entre las fotos de Faretta solo me gustan las que tiene con Vittoria, así que...
Su primer plano, que ya he visto en todos los Zaras que he visitado, es increíble.

Después de esta entrada, hablaré de otra campaña que me gustó. Eso será antes de mis dos entradas con las dos reinas de la temporada. Puede que veáis a Faretta por ahí ;)

Comentarios

Entradas populares de este blog

Blast from the past: Vogue USA December 1992, "Grunge & glory"

MET Gala 2018: Best dressed