New York Fashion Week Fall/Winter 16.17: Review #4
-Prabal Gurung:
Well, it's been a while since the last time I talked about Prabal, hasn't it? And judging by my reaction when I saw all the outfits, the brand has changed a lot in the last couple of seasons. But it's a good change, because I've never liked a Prabal collection as much as I like this one.
It's more mature, but without losing that Prabal touch. I like it.
Hace mucho que no hablo de Prabal, ¿no? Y juzgando por mi reacción al ver los distintos pases, la marca ha cambiado mucho en las últimas temporadas. Pero es un buen cambio, porque nunca me había gustado una colección de Prabal tanto como me gusta esta.
Es más una colección más madura, pero sin perder ese toque característico de Prabal. Me gusta.
-Carolina Herrera:
Last season, I fell in love with CH's collection because it was so dreamy. This time, it was as dreamy or more. I really like it, and it's not just because it's pretty. If you look at the details, the fabrics used, etc...you can see the work behind the collection, and that's great.
Also, when I saw Karlie on the backstage, I knew she'll open and close. It's tradition.
La temporada pasada, me enamoré de la colección de CH porque fue de ensueño. Esta vez ha sido tan de ensueño como la última vez o más. Me gusta, y no solo porque sea bonito. Si miráis los detalles, los materiales usados, etc...podéis ver el trabajo detrás de la colección, y eso me gana.
Luego vi que Karlie estaba en el backstage y supe que iba a abrir y cerrar. Es tradición.
-Tommy Hilfiger:
Ehhh...what happened? Tommy is a commercial brand, and that's cool. So, why did they try this hard?
I see D&G, Gucci, SLP, ....hell, I even see Valentino. And it's a bad mix.
Some of the pieces are nice, and I like the navy style. But the collection has no coherence at all, I don't get it.
Ehhh...¿qué pasó? Tommy es una marca comercial, y eso está bien. Así que, ¿por qué lo han intentado tanto?
Veo D&G, Gucci, SLP, ...señor, si hasta veo Valentino. Y esa mezcla como que no.
Algunas piezas son bonitas, y me gusta el estilo náutico. Pero la colección no tiene nada de coherencia y no lo entiendo.
-Carolina Herrera:
Last season, I fell in love with CH's collection because it was so dreamy. This time, it was as dreamy or more. I really like it, and it's not just because it's pretty. If you look at the details, the fabrics used, etc...you can see the work behind the collection, and that's great.
Also, when I saw Karlie on the backstage, I knew she'll open and close. It's tradition.
La temporada pasada, me enamoré de la colección de CH porque fue de ensueño. Esta vez ha sido tan de ensueño como la última vez o más. Me gusta, y no solo porque sea bonito. Si miráis los detalles, los materiales usados, etc...podéis ver el trabajo detrás de la colección, y eso me gana.
Luego vi que Karlie estaba en el backstage y supe que iba a abrir y cerrar. Es tradición.
-Tommy Hilfiger:
Ehhh...what happened? Tommy is a commercial brand, and that's cool. So, why did they try this hard?
I see D&G, Gucci, SLP, ....hell, I even see Valentino. And it's a bad mix.
Some of the pieces are nice, and I like the navy style. But the collection has no coherence at all, I don't get it.
Ehhh...¿qué pasó? Tommy es una marca comercial, y eso está bien. Así que, ¿por qué lo han intentado tanto?
Veo D&G, Gucci, SLP, ...señor, si hasta veo Valentino. Y esa mezcla como que no.
Algunas piezas son bonitas, y me gusta el estilo náutico. Pero la colección no tiene nada de coherencia y no lo entiendo.
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