Asking Alexandria, "The Black" album #blogmasday14


It's been quite a year for me when it comes to music. I've been way more open to listening to bands I never bothered with, and I've been pleasently surprised in many cases. Don't be like I used to be, and just listen to everything, because you never know what may speak to you.

One of those cases has been Asking Alexandria. But...there is a catch. Most fans of the band love Danny, the original singer who is now back in the band. I...don't really like him.
I became a fan because of their album "The Black", the one without Danny. And, despite trying to get into their old stuff, I just can't really stand his voice. And let's not talk about their new song because it was terrible.

Oh well, I'll just carry on listening to The Black and kind of ignoring the rest of their catalogue. Can I even call myself a fan? Serious question.




Este año ha sido interesante para mi en lo que a música se refiere. Me he mostrado mucho más abierta a escuchar a grupos a los que prestaba cero atención en el pasado, y muchas veces me he llevado sorpresas muy positivas. No seáis como y y escuchad todo tipo de música, porque nunca sabéis que canción será la que os toque la fibra como ninguna otra.

Un ejemplo de este fenómeno musical para mi sería Asking Alexandria. Pero...hay un pero muy grande. La mayoría de fans del grupo adoran a Danny, el cantante original. Yo...no me encuentro entre su grupo de fans precisamente.
Me hice fan del grupo gracias a su album "The Black", que es el único en que no canta Danny. Y, pese a intentar escuchar otras de sus canciones para disfrutar de todo su catálogo, no puedo. No soporto la voz de Danny. Y no hablemos de la canción nueva que sacaron hace poco porque era un horror absoluto.

Bueno, tendré que seguir escuchando The Black e ignorando que tienen más música publicada. ¿Me puedo considerar fan? Es una pregunta seria.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Blast from the past: Vogue USA December 1992, "Grunge & glory"

MET Gala 2018: Best dressed